Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě

1. Zboží zakoupené přes e-shop můžou zákazníci vracet do 14ti dnů od přijetí zásilky. 

2. Pro vrácení poštou budete potřebovat dva důležité dokumenty– fakturu a vytištěný a vyplněný formulář pro vrácení zboží. Oba dokumenty prosím vložte do balíku společně se zbožím, které si přejete vrátit.

3. Zboží doporučujeme vracet v původním obalu. Musí být zároveň nepoužité, nepoškozené, včetně případného příslušenství a vhodné k dalšímu prodeji.

4. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.

5. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.

Barris group s.r.o.

Pode Zdí 141/3

748 01 Hlučín

mail: info@pro-batole.cz

mob.: +420 724 995 587

6. Po tom, co k nám dorazí zásilka se zbožím i všechny potřebné dokumenty, vám nejpozději do 14 dní vrátíme peníze.

 

Reklamace zboží

1. Jestliže chcete reklamovat zboží z e-shopu prosíme o zaslání na níže uvedenou adresu.

2. Připravte si nejprve dva důležité dokumenty– fakturu, kterou jste dostali při převzetí zboží a reklamační protokol. Zmíněné dokumenty vložte do balíku společně s reklamovaným zbožím.

3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.

4. Zašlete balík doporučeně nebo standardně na adresu našeho reklamačního oddělení uvedenou níže. Zásilku na dobírku si na dané adrese bohužel nikdo z nás nemůže převzít, takže by se vám vrátila zpět nevyřízená.

Barris group s.r.o.

Pode Zdí 141/3

748 01 Hlučín

mail: info@pro-batole.cz

mob.: +420 724 995 587

5. Kolegové z našeho reklamačního oddělení vás budou nejpozději do 30 dní informovat o vyhodnocení reklamace a dalších krocích, a to formou SMS nebo e-mailem.

Zmíněné dokumenty jste obdrželi v potvrzovacím mailu vaší objednávky, nebo vám je zašleme na vyžádání.